Herzlich willkommen auf der Site des Ford Escort Club Ungarn!
Die Gründung unseres Clubs verbinden wir mit dem Februar 2006, als wir diese Internetseite eröffnet haben. Seitdem haben sich mehr schon als 7300 Mitglieder angemeldet, von denen auch mehr als 600 Mitglieder zu unseren Treffen gekommen sind. Wir organisieren viele (auch mehrtögige), meistens monatlich stattfindende Treffen in ganz Ungarn, auf denen sich viele unserer Mitglieder treffen. Ab 2007 möchten wir auch bei auslandischen Treffen dabei sein, und wir möchten auch andere auslandische Clubs zu unseren grösseren Treffen einladen. Falls Du in unser Forum schreiben möchtest, bitte registrier' dich, und nimm mit uns unter der info@ fordescort. hu Emailadresse Verbindung auf. Nach deiner Registration wirst du eine Mail bekommen, in der Du den Aktivierungslink deiner Registration findest. Sobald deine Mitgliedschaft aktiviert ist, wird für dich das ganze Forum und unsere Bildgalerie, sowie einige übersetzte Beitrage (diese werden kontinuierlich erweitert) freigeschaltet. Für Dich ist am unteren Ende des Topik ein Forum eingerichtet, in dem Du mit uns in deutsch oder auch in englisch kommunizieren kannst. Ohne Registrierung steht Dir das Gastebuch zur Verfügung, um uns eine Mitteilung/Nachricht zukommen zu lassen. Falls du dich über unsere Treffen informieren möchtest, oder uns zu einem Eurer Treffen einladen möchtest, bitte schreibe uns eine Email an die Adresse info@ fordescort. hu. Wir werden uns in Kürze bei Dir/Euch melden. Auch bei weiteren Fragen werden wir dir weiterhelfen.
Üdv! Nem derült ki, milyen motoros az járgány. Az én 1.3-as CFI-m szépen lekokszosodott a 10W-40-es olajtól. Kajálta az olajat rendesen. Amikor elkezdtem 5W-40-et bele rakni, olyan feketeség jött ki belőle 5000ekm-nként 2-3-szor, hogy csak na... Aztán szépen beállt az olajfogyás, igaz már nem arra a szintre mint régen, de elviselhető (2-3dl/1000km). Nem szabad 10W-40-es olajjal járni, főleg, ha sokat van rövid távon használva. És sűríteni kell az olajcsere-periódust.
B.Ú.É.K. Mindenkinek! Nincs valakinek mkIV kombi escort eladó alkatrésznek? Idén még egyszer megpróbálkozom a rendbehozatallal, de ha nem sikerül, akkor sajnos meg kell tőle válnom.
Ha van az autóban immobilizer, az tudja tiltani. De ha csak annyit tudunk, hogy nincs szikra, annak nagyon sok oka lehet. Kérdés: Az óra beállító gombja közötti piros LED világít/villog-e, ill. milyen események hatására mit? Ha nem, akkor meg kell nézni, EEC4 vagy EEC5 a motorvezérlő? Ha 4, akkor van külön gyújtás vezérlő (EDIS4) a motortérben. Ha 5, akkor ez az ECU része, közvetlenül hajtja a trafókat.
@Jozsi1978: Az, hogy nincs gyújtás, az jelentheti azt is, hogy elfordítod a kulcsot, és nem történik semmi, vagy azt is, hogy indítózol, és nem indul be. Melyik?
Üdv! Valszeg összetört a méhsejt szerkezet, eltömíti a kipufogógázok útját. Az a baj, hogy egy használt katalizátorral könnyen befürödhetsz. Ha nem zörög, az sem garancia, mert lehet eltömődött és elhasználódott is (kb. 150ekm az élettartama).
Sziasztok! Úgy hallom, hogy zörög a katalizátorom, nem a hővédő lemezzel van a baj, megnéztem aknából. A héten abbahagyta a zörgést, cserébe nem ment az autó, kipróbáltam, 4000 fölé nem tudott pörögni a motor és alatta is érezhetően gyengébb volt. Tegnap este mielőtt hazaértem megjött az erő és a zörgő hang is. Használtat érdemes e vennem, vagy újat javasoltok?
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy egy sima mechanikus kormánymű csere kivitelezhető e otthon aknából, vagy mindenképpen érdemesebb szírvízre bízni a dolgot. Természetesen utána vinném futómű beállításra. Köszi a válaszokat! Üdv! Béla
Sziasztok olyan segítség kellene,hogy leesett a hosszbordás szíjjam (Ford Orion 1.8 benzin) vettem újjat de nem tudom hogy volt fenn. Esetleg valaki tudna rajzot vagy valami ötlet azt megköszönném. Nem klímás .
@Ildiko: Ajánlom jó szívvel ezt a céget: [link] Én még nem tudtam olyan alkatrészt venni tőlük, amivel probléma lett volna. Akár új, akár bontott. Mindenre szavatosságot vállalnak, korrektek.